Gehaakt Appeljasje

Ik heb sinds vanmiddag vakantie! Daar ben ik natuurlijk erg blij mee en ik had gelijk tijd om dit jasje klaar te maken! En, niet te vergeten, foto's te maken!
Dit is zo'n een schattig, maar ook handig, jasje!
Het is een formaat waar veel soorten appels in passen. 
Het beschermt goed en wanneer je je appel op eet heb je alleen nog een klein frommeltje in je tas. Super handig dus!
Het patroon komt van een site die niet meer bestaat. Maar dit patroon lijkt er erg veel op: inge-dingen.blogspot.nl
Dit appeljasje heb ik met Stone-Washed gehaakt, Red Jasper met haaknaald 3.5.
Wanneer je een iets grotere wil, dan moet je iets dikkere wol kopen, dan word hij van zelf groter. Je kan ook een grotere haaknaald gebruiken of een toer extra meerderen. Net wat je handig vindt.
M'n zus heeft er ook wel eens eentje gehaakt voor me, maar die is gewoon effen rood. Ook leuk, je kan hem ook in het groen doen, past ook wel bij een appel.
Ben jij ook er al weg van? Ik gebruik 't al jaren en heb er al veel complimentjes over gehad. Ik blijf ze erg leuk vinden! Daarom nog een paar een foto's! :)
Liefs,
Nadine!

Reacties

Ellen zei…
Het is inderdaad een heel handig jasje! Ik gebruik 'm bijna elke dag :D