Monchou taartje in glas

Dit keer weer een recept. Ik kreeg een reactie met de vraag of ik hier een blog over wilde schrijven. Natuurlijk wil ik dat! Ik heb een paar maanden geleden een High Tea gehad. Toen heb ik dit 'hapje' gemaakt. Alleen ik ben vergeten om foto's ervan te maken. 
Daarom een foto van internet.
Dit is het recept: http://uitdepanvansan.nl/ 
Hij lijkt veel op hoe die van mij eruit zag. Hij was wel heel zwaar en aangezien je al heel veel eet op een High Tea was 't iets te zwaar. Je kan het ook als toetje doen, of voor een verjaardag, of om jezelf een keer lekker te verwennen. Ik had hele leuke glaasjes! Dat maakte het helemaal af!

De glaasjes kwam m'n moeder een keer bij de Action tegen.
Tip: begin op tijd met het maken hiervan. Bij mij liep het best wel uit, en eigenlijk is het beste om een keer te 'oefenen' voordat je het 'officieel' moet doen. Het kan ook makkelijk nog een poosje in de koelkast bewaart worden!  Ik heb nog een leuke foto gevonden en die heeft een leuk slagroom toefje bovenop het taartje. Dat ziet er ook er leuk uit!



Reacties

Anoniem zei…
Wat gaaf! Bedankt dat je op mijn verzoek gereageerd hebt:)
Unknown zei…
Super leuk!!! En lekker...