Col sjaal

Vandaag laat ik jullie een leuke en warme col sjaal zien.
Hoewel het voorjaar is en het al wat warmer word, is het toch nog wel is lekker om een sjaal om te doen. Vooral bij een harde wind vind ik het heerlijk om een sjaal om te doen. 
Deze sjaal heb ik van hele dikke wol gemaakt.  
Het was zo'n bol 'één bol, is één col'. Super handig, want wanneer de bol op was, was mijn sjaal klaar! Eerst dacht ik, hij is best strak, maar dat rekt nog wat uit en het zit eigenlijk ook wel gewoon heel lekker!

De sjaal is gebreid en ik heb 2 verschillende steken gebruikt. De ene steek recht, de andere steek averecht. 
De eerste steek op de naald brei ik niet, dat ziet er mooier uit. Na het afhechten heb ik met een ander draad de uiteinden vast genaaid. Gebruik wel dezelfde kleur, anders valt het op natuurlijk! Wanneer je een dunnere wol gebruikt om te breien is het soepeler, want deze is wel best stug en grof.
                

Ook ben ik nog steeds erg blij met mijn labeltjes. Ik heb ze op een site besteld en daar kan je zelf je kiezen welke naam je wilt. Dus dat werd natuurlijk CreaDien. Die komen op allerlei dingen die ik zelf heb gemaakt. Vooral op kleding en grote dingen.
 











Ik heb nog 2 sjaals gebreid, daar schrijf ik ook nog een keer een blog over! Succes!

Liefs!



Reacties