Vervolg Chocolade cake met walnoten

Nog een blog over de cake!
Ik heb 'm nog een keer gemaakt, maar dan anders.
Nu in cupcake vormpjes!
Makkelijk om te serveren en te eten!
Ik had dezelfde hoeveelheid gebruikt als bij de grote cake.
Er waren precies 10 cupcakes.
Wanneer je de eiwitten schuimig klopt heb ik er 1 extra gedaan. (de dooier heb ik weggedaan) Dat maakt de cake(jes) lekker luchtig en minder vast. 
Een cupcake vorm van de Hema is super handig!
Ik heb ze nu 25 minuten in de oven gedaan en klaar!
Voor de decoratie heb ik ook het zelfde gebruikt; Griekse Yoghurt, fijn gemalen walnoten en in kleine stukjes gesneden dadel.
Eerst een beetje yoghurt over het cakeje smeren, dan fijn gemalen walnoten en stukjes dadel erop. Dan de koelkast in!

Ze waren weer heerlijk en iedereen vond ze lekker!
Tip: Lekker met een kop thee! :)

Reacties