Gehaakte colsjaal

Alweer een tijdje geleden heb ik deze sjaal gehaakt. 
Ik vind dit zelf een erg mooie sjaal, mooi patroon.
Daarom wil ik het graag met jullie delen! 
Het patroon staat op deze site: www.wolplein.nl
Ik heb 'm gehaakt met wol van By Claire nr. 2. Met de haaknaald die op het labeltje stond. 
Nu denk ik dat ik beter een grotere haaknaald had kunnen gebruiken, want op het patroon stond een dikkere naald dan dat voor de wol bedoeld was. 
Hij is dus niet zo soepel, maar ik heb 'm nog niet zoveel om gehad, dat scheelt ook. ;)
Ik heb lekker frisse kleuren gebruikt, dus ik kan 'm van het voorjaar nog lang om. Het beste is wel een donkere en een lichte kleur te gebruiken, in ieder geval moet het er wel een contrast zitten, want anders zie je het leuke effect niet goed. Dat is mijn tip en succes met het haken! 


















 Liefs, Nadine.
    

Reacties

beautiful colour combo and nice work!!!
xxxx Ale
Ellen zei…
Wat een prachtige kleuren en een leuk patroon heeft deze sjaal zeg!