Bedankjes voor stage

Het is alweer een week geleden, maar toen heb ik afscheid moeten nemen van een leuke en leerzame stage! Het was bij een dagopvang voor kinderen met een handicap.
Altijd jammer dat je dan weer afscheid moet nemen. Maar wel was het leuk om bedankjes te maken voor de begeleiders, mijn collega's! ;)
Voor mijn stagebegeleider had ik een bosje bloemen gehaakt en een weckpotje met drop erin.
 













Deze 2 dingen in een folie verpakt. Met een zelf gemaakt kaartje eraan en zo ging hij de deur uit! 
M'n stagebegeleider vond het erg leuk en daarvoor deed ik het natuurlijk! ;)
Het bosje bloemen heb ik van deze site gehaald:
josebianca.blogspot.nl
Het kaartje heb ik al eerder een berichtje over geschreven. Dus die uitleg vind je hier op mijn blog. Ik heb hier een ander formaat gebruikt, net hoe je het kaartje wil geven. 








Voor de andere begeleiders had ik ook een weckpot met drop erin en een etiketje erop. 
Ook had ik een appeljasje gehaakt voor elke begeleider. Er waren 3 vrouwelijke begeleiders en één man. Daar had ik de groene voor gehaakt. Het appeljasje heb ik al eerder op mijn blog gezet.  Ik was blij dat ik er optijd mee was begonnen, want uiteindelijk was het toch nog wel een beetje werk! Maar wel erg leuk werk!
 











Alle begeleiders vonden het leuk, dus ik was natuurlijk helemaal blij! ;) 
In het kaartje had ik een theezakje gedaan. Omdat er een theepot op de voorkant staat en omdat we best veel thee dronken op een dag.  
Voor de kids had ik een zakje chips. Die begrepen toch niet goed dat ik weg ging en wat ze moesten doen als ze ineens een cadeautje kregen. Dus ik vond een zakje chips voldoende!

Vorig jaar toen ik afscheid nam van mijn stage had ik deze cakejes gegeven met een zelfgemaakt prikkertje erin.


Ik hoop dat er ideeën bij zit om te maken als bedankje! Zelf vind ik namelijk het leukst om een zelfgemaakt iets te geven aan iemand! 
Succes met maken! :)

Liefs, 
Nadine. 

P.s. deze week vroeg iemand of ik iets wilde haken voor haar. Mijn 3e opdracht, leuk toch!?

Reacties

Margaret zei…
Altijd jammer om een plek te verlaten waar het zo goed bevalt. Wat heb je leuke bedankcadeautjes gemaakt. Jouw begeleiders zullen zo nog vaak aan je denken.

Groetjes, Margaret