Volwassen kleurboek

Een berichtje over wat nu heel populair is, volwassen kleurboek.
Je vind het in elke boekenwinkel en in nog veel meer winkels!
Kleur je levenSuper leuk om te doen en lekker ontspannen! ;)
Zelf heb ik 'Kleur je leven!' te koop in sommige boekenwinkels en op bol.com
Dat is een kleurboek vooral met teksten, dat vond ik erg leuk.
'Het enige echte kleurboek voor volwassenen' is ook erg bekend en in veel delen beschikbaar. Ook met Mandala's, ook erg leuk! Te koop bij de Bruna en vele andere winkels.

Ook heb ik een keer bij de Kruitvat een pakketje gekocht met kaarten die je zelf kan inkleuren, enveloppen en kleurpotloden. Ik weet niet of ze die nog hebben, maar het was wel een erg leuke aanwinst. Ook die heb ik bij verschillende winkels gezien. 

Je hebt het in verschillende vormen, kalender, agenda, een gewoon boek enz. 
Dus kies wat leuks, kleurpotloden of stiften en ga lekker aan de slag!

Liefs, 
Nadine. 

Reacties