Gehaakte tablet hoes

Een klasgenoot vroeg aan mij of ik iets wilde haken voor haar. (en ze zou er dan wel ook geld voor geven ;))
Nou, ik was blij verrast natuurlijk en zei gelijk ja!
Dit was het resultaat:

Het maakte voor haar niet echt uit welke kleur en soort wol.
Dus ik ben lekker aan de slag gegaan met Stone Washed XL, de kleuren Red Jasper en Moon Stone.
Ik heb eerst een rij lossen gehaakt, toen in elke lossen een half stokje en daarna verder gehaakt. Dus je haakt dan rond. En heb je geen last van naatje aan de zijkant. 
Om het toch nog een beetje te onderbreken heb ik een 2 keer een toer alleen in de achterste gestoken. 
Bij het flapje heb ik een andere kleur aangehecht, aan de zijkanten geminderd en op het laatste nog een randje vasten er om heen. Ik vond dit leuke knoopje in de naaidoos en met mijn labeltje maakt het weer helemaal af!
  
 







M'n klasgenoot was er tevreden over en blij mee. Ik ben het dan natuurlijk ook! Het was erg leuk om te doen en zo krijgt het haken nog wat meer een doel. En paar weken later vroeg er een oud-klasgenootje of ik voor haar een mobielhoesje wilde haken. Nou daar heb ik natuurlijk ook weer ja op gezegd! :)

Hopelijk vinden jullie het een leuk projectje voor het nieuwe jaar! 
Nog een gelukkig nieuwjaar met veel creatieve ideeën!

Lfs, Nadine.

Reacties

Margaret zei…
Ik wens je een uitmuntend, creatief en vrolijk 2016.
Jouw tablethoes ziet er echt mooi uit. Leuk dat je hem hebt afgemaakt met jouw eigen label.Wie weet komen er meer mensen aan je vragen om zo'n mooie hoes.

Groetjes, Margaret