KreaDoe Utrecht

Dit keer een berichtje over de beurs KreaDoe.
Het is alweer een week geleden dat ik er ben geweest, dus hard nodig dat ik daar eens een berichtje over doe! 
Ik was eigenlijk nog nooit bij een beurs geweest wat alleen voor creatieve dingen was.
Maar het was erg leuk! Ik ging met mijn 3 zussen er naar toe. 
Op de beurs hebben we veel haak stands gezien. Waarvan één van Claire.
Zij heeft ook een eigen site: www.byclaire.eu Ze heeft 3 boekjes samen met iemand geschreven, 2 boekjes zelf geschreven, 2 soorten wol en stof. Allemaal super leuk! Dus we vonden het natuurlijk heel leuk dat we haar hebben ontmoet! :) 
Voor de rest waren er stofjes, tekenspullen, vilt, papier enz. enz. 

Ik heb niet zo veel gekocht. Dit zijn de dingetjes die ik heb gekocht en natuurlijk heel blij mee bent!
DIY pakket om zelf een armband te maken.
Leuke kaart.
Dé tas van Claire.
Ook hebben we met z'n vieren een workshop gedaan. Het was even moeilijk om een keuze te maken, maar we hadden gekozen voor Project Life. Dat is eigenlijk een soort scrapboeken maar dan kan het in plastic hoesjes stoppen. Ik vond het erg leuk en dit was mijn resultaat.
 Tot slot nog een foto collage over By Claire, haar stand.
Ben jij ook naar de beurs geweest? 
Zo niet, dan is het echt een aanrader! Volgend jaar is hij er weer!

Liefs, Nadine. 

Reacties