Gehaakte slinger

Vandaag weer een gehaakte slinger.
Gisteren waren mijn opa en oma 60 jaar getrouwd.
Daarom hadden we bedacht om met heel de familie vlaggetjes te haken en daar 1 slinger van te maken. De vlaggetjes werd naar mij toegestuurd en m'n zus en ik mochten die aan elkaar gaan haken.
Het model van het vlaggetje is deze:
Een leuk en vrolijk patroon. Vooral omdat je heel veel verschillende kleuren kan gebruiken en balletjes onderaan kan naaien. Het patroon komt uit het boek haken & kleur, feest.
Van Claire Boeter en Saskia Laan. Tip: het boek is ook te leen bij de bibliotheek. 
Na wat ijverige uurtjes haken en ook die van m'n moeder was de slinger precies op tijd klaar!
M'n opa en oma vonden het erg leuk en het stond er gezellig. Iedereen had op zijn eigen manier gewerkt, daarom was het een zeer kleurrijke slinger met gehaakte en genaaide vlaggetjes. 

Houd jij ook zo van slingers? En heb je er ook ook verschillende gemaakt (en weggeven ;))? 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs, Nadine.   

Reacties

Margaret zei…
Leuk idee om zo met zijn allen een feestslinger te haken. De vlaggetjes met de pompoms zien er echt gezellig uit.
Helaas heb ik dit haakboek nog niet in onze bibliotheek gezien. Waarschijnlijk met uitgeleend als ik mijn boeken kom lenen.

Groetjes, Margaret