Cadeautasje

M'n zus en zwager waren een poosje geleden 5 jaar getrouwd en daarom gaven ze een feestje. Leuk! En ja, ik had nog een leuk idee voor een cadeautje. 
Het idee kwam uit het magazine Belle, van Huis van Belle, nummer 9. Daar hadden ze het over een Goodiebag. Tja, het leek mij dus leuk om een tasje te vullen met allerlei gezellige dingetjes. 

Ik ging eerst aan de slag met wat ik erin wilde hebben. Zo bedacht ik dat ik iets wilde haken, dat werd een sleutelhanger in een vorm van een huisje. Het patroon wil ik binnenkort ook met jullie delen! :) 
Sleutelhanger
Het leek me ook leuk om kaarsjes te geven en servetjes, want dat kunnen ze samen 'gebruiken'. En ik had ook chocolaatjes gemaakt, in een hartvorm natuurlijk! 
Voor m'n zus had ik nog een nagellak gegeven. (een bedankje nog voor iets) 
Dit zijn zomaar ideetjes die je in zo'n tasje kan stoppen. Het ligt er natuurlijk aan voor wie je het geeft, want als je alleen voor een vrouw geeft kan je bijv. ook iets van dagcrème in een leuk potje of andere 'vrouwen-dingetjes' geven. Tips naar welke winkel je kunt gaan: Hema, Action, Xenos.. Verzin maar wat! Ik ben vooral bij de Hema geweest! 
Het tasje
Inhoud van het tasje
 
M'n zus en zwager vonden het tasje erg leuk. Ik vond het zelf ook erg leuk om in te richten. Zo kan je best eenvoudig, maar wel heel persoonlijk een cadeau maken, hoe groot en uitgebreid je zelf wilt! :)

Succes, ik ben benieuwd of jullie het ook zo leuk vinden! 
Liefs, Nadine.

Reacties

Margaret zei…
Leuk idee om een tsje vol verrassingen te maken en te geven. Je hebt er gezellige dingen in gedaan.

Fijn weekend, Margaret