Glaasje omhaken

Het is alweer even geleden dat ik een berichtje heb gedaan.
Ik was het al een poosje van plan, maar er kwam steeds wat tussen.
Heb je vakantie en het ook nog druk. Maar hier is het bericht dan en gelijk een heel leuk bericht. Ik heb zelf een patroon verzonnen. Ofja, ik heb wel eens zo'n soort iets gezien, daarom ben ik het zelf gaan maken, maar ook gelijk met m'n eigen plannetje. ;)
Het was best lastig foto's maken. Ik wilde het liefste buiten doen, maar het was nogal regenachtig en op dit plekje was het soms een beetje donker. Maar ik heb er toch nog wat leukjes kunnen uitzoeken.

De foto's en het patroon komen volgende week. (m'n laptop doet een beetje lastig, vandaar..;)) Maar dit dus als een voorproefje! 

Lfs,
Nadine

Reacties

Margaret zei…
Het lijkt af en toe wel herfst en dan is het leuk om kaarsjes aan te doen. In jouw glaasjes extra gezellig.
Wat het maken van foto's betreft: soms helpt het om een wit vel papier, een wit dienblad of iets anders licht gekleurd achter je haakwerk te zetten. Binnen fotograferen kan best lastig zijn.

Groetjes en fijne zondag, Margaret
Nadine zei…
Bedankt voor je reactie en tip! :)

Groetjes, Nadine.