Gehaakte sjaal

Op dit resultaat was ik ook best wel trots, een sjaal/omslagdoek.
In het boek waar het patroon staat stond dat het een omslagdoek is, maar ik gebruik hem als sjaal. Dat vind ik leuker.



















Het patroon komt uit het boek haken en kleur, een huis vol geluk: www.bol.com van
Claire Boeter & Saskia Laan
Het is best een eenvoudig patroon. Wanneer je 2 toeren hebt gehaakt gaat de rest vanzelf. 't ging ook snel, want ik had het met haaknaald nummer 5 gedaan en dan schiet het lekker op! En ik heb weer mijn favoriete wol/garen gebruikt: Stone Washed XL, Red Jasper. 

Ik had hem net voor de zomer af, dus heb ik hem nog niet zoveel om gehad. Maar wanneer ik hem om had, heb ik veel complimentjes gehad. :)
Het labeltje: CreaDien
Labeltje
 








Ik heb ook een keer op het strand foto's gemaakt van en met mijn sjaal, daarvan heb ik er ook nog een paar voor jullie! ;)

 












 




Succes alvast en liefs,
Nadine.  

Reacties

Margaret zei…
Echt een prachtige sjaal in een van mijn favoriete garens. De bolemetjes en de rand maken de omslagdoeknog mooier.

Groetjes, Margaret
Olga Poltava zei…
Such a lovely shawl! Very pretty!