Leuke kaarten


Druk, druk, druk... Heb je dat ook wel eens?
Je wilt wat doen, wat je eigenlijk ook moet doen, maar je hebt geen tijd.
Dat heb ik nu dus, een erg drukke periode op school, daarom kwam dit bericht best laat.
Deze kaarten heb ik een poosje terug gemaakt toen ik afscheid ging nemen van mijn stage.
Ik vond het leuk om zelf kaarten te maken voor m'n 'collega's', want dat is toch iets persoonlijker.

Benodigdheden:
Dit heb je nodig:
- Lege kaart/papier voor kaart.
- Leuk papier. (decoratie papier)
- Ponzen.
- Pen/stift.
- Schaar.
- Potlood.


Zo maak je het:
Print of teken een leuk plaatje, ik heb een theepot uitgeprint, en gebruik dat als malletje.
Trek het over op een leuk papiertje en knip het uit. 
Plak het op de lege kaart, nu kan je de kaart verder gaan pimpen. Je kan er wat bijschrijven, bijv. 'Bedankt' of 'zomaar'. Met de ponzen kan je leuke figuurtjes uit het papier halen en erbij plakken.
Wat ik zelf erg leuk vindt dat er binnen in de kaart ook nog een bloemetje of zoiets is. Maak de kaart zo als je 'm wilt en klaar! Je kan ook zelf een envelop vouwen en daar de kaart indoen. Hoe je die vouwt is te vinden op het internet. 

Binnenkant.
Voorkant.

 









Reacties

Unknown zei…
Leuk gedaan! Zo gezellig zien ze er uit :)