Gehaakte kussenhoes.

Fris kleurtje, leuk patroonje, paar bolletjes garen en je hebt een mooie kussenhoes!
Een best eenvoudig werkje en als je de steek onder de knie heb, gaat het lekker vlot en haakt het lekker weg.
Ik heb garen van Yarn and Colours gebruikt, de super must have, 100% katoen, 3 bolletjes, fijn garen en erg mooie kleuren! 
Het patroon komt van Huisje van Katoen, dit is het Patroon. Kijk ook gerust verder op de site, staan veel leuke dingen op de site en het garen wat ze verkopen is ook leuk!
De achterkant van het kussen heb ik met stokjes paarsgewijs gehaakt, die steek heb ik uit de Haakbijbel gehaald. 





Tot slot nog een foto met met m'n plaid. Dat is een gewoon eenvoudige plaid van de Hema en heb ik een randje met bolletjes aan gehaakt. Past ook heel gezellig in mijn kamer! Vooral ook op m'n bed, met mijn rode hoeslaken. :) 



Nu wil ik nog een keer een kussenhoes haken, die alle kleuren weer wat bij elkaar brengt.
Zo houd je altijd een crochetlist! ;)

Heb jij een idee voor me? Laat het me weten! 






Reacties