Handletteren en schilderen.

Dit keer wil ik jullie delen wat voor mij nieuw is, en het nog wat beter onder de knie moet krijgen, maar wat wel heel leuk is om te doen!
Aquarel/Water verfen met handletteren. 
Het verfen zelf is al erg leuk, maar met handletteren erbij is een leuke en mooie combinatie vind ik..
Toen het virus net uitbrak, de maatregelen groot werden en dat iedereen er over had, kwam deze tekst op mijn pad. Psalm 46: 2 God is ons een toevlucht en sterkte, Hij is krachtelijk bevonden een hulp in benauwdheden. Ik vond het erg mooi en toepasselijk in deze tijd en heb er toen een 'schilderijtje' van gemaakt.
Dit is het resultaat en staat mooi in een lijstje!

Eerst heb ik de achtergrond geschetst en lichtjes met potlood de letters geschreven, daarna ingeverfd en als laatste, wanneer de verf goed droog is met een zwarte fijnlijner de letters geschreven. Het is speciaal papier voor waterverf dat ik heb.
Dat zit soort vast op het blok en daardoor bobbeld het papier niet zo erg.

Ik ging o.a. foto's maken in de tuin. Het was mooi zonnig weer, dus maak je snel wat extra mooie foto's van de bloemen die net uit de knop komen. :)

Bloesem
Blauwe regen
Paardebloemetjes
Blauwe regen

















Ondertussen is de blauwe regen alweer een stukje verder gegroeid en groter.
Wat is dat toch een mooie plant, en wat ruikt die lekker! 

Hopelijk heeft het virus en alles er omheen de langste tijd gehad. 
Geniet van de bloeiende lente! 
Liefs, Nadine.

Reacties