Gehaakte teckel

Sorry, sorry, dat ik jullie zo lang heb laten wachten op een nieuw bericht.
Ik heb het best druk gehad, sowieso heb ik school, maar ik heb ook een bruiloft gehad en verjaardagen.. Ga zo maar door. Maar nu heb ik wel weer een leuke knuffel op de foto gezet!
Dit is teckeltje Sam, hij komt van deze site: stipenhaak.nl Dit is een hele leuk site met heel veel gehaakte dieren. Ze heeft heel veel patronen zelf verzonnen en ze zijn ook echt heel erg leuk! Ik ben er nu ook weer eentje aan het haken, zo schattig! :) 
Ook schrijf ze haar patronen duidelijk, dus dat maakt het haken makkelijker voor de beginners onder ons! 









Samen met m'n andere knuffel staat hij gezellig op m'n vensterbank. Over die knuffel heb ik al eerder een bericht over geschreven. Dat was één van mijn eerste berichten.
Het zijn goede vriendjes dus ze zijn ook nog samen op de foto gegaan ;)
Hopelijk heb ik jullie weer een beetje opgevrolijkt met dit leuke beestje bij dit sombere weer!
Vinden jullie het ook zo leuk om dieren te haken?
Succes!

Liefs,

Nadine.

Reacties

Margaret zei…
De Stip en Haak teckel is echt een topper. Zo leuk om te haken en om naar te kijken. Ook jouw konijntje ziet er snoezig uit.

Groetjes, Margaret