Gehaakte kussen

Na lange tijd geen bericht te hebben geplaatst, heb ik hier een mooi haakproject.
Ze zijn al een tijdje klaar, maar nog net zo leuk en mooi toen ze net klaar waren!


 Beschrijving:
 Ik heb in een boek van 'Haken en Kleur' een patroon opgezocht van een granny square. Dat zijn de kleine. In het midden is het gewone granny square gebruikt. En om het af te maken een bloem gehaakt die ik al eerder op mijn blog heb gezet. 
Ik heb het kussen bij de Hema gekocht, 40 x 40 cm. Ik kwam precies zo uit met de maten, dat was eigenlijk een beetje per ongeluk, maar dat komt natuurlijk goed uit! ;)

 








Ik heb bij allebei de kussen expres 1 kleur laten overeenkomen en de achterkant de zelfde patroon stof gedaan. Het resultaat staat erg leuk in je (slaap)kamer en kan je maken naar welke kleuren jezelf wilt. Ik heb het met katoen gehaakt en had van elke kleur precies 1 bol nodig.
Zo, nog net even voor kerst een berichtje!
Alvast succes met het haken!
Goede en gezellige dagen gewenst!! :)

Lfs, Nadine.
 

Reacties